Vi har bara haft mycket kortvariga snötäcken denna, hittills, milda vinter så gräsmattan är fortfarande grön. Några knoppar finns, men vi kommer inte se några utslagna blommor på vare sig dessa julrosor eller rhododendron på många månader. Höstkrokusen är onekligen lite sen.


